Terapi Mandi Air Jeruk Untuk Mengobati Masuk Angin,Buang Racun dan Menangkal Gangguan Mahluk Halus..!!

Bila badan masuk angin, penuh dengan racun, beginilah cara saya menghilangkan racun dalam tubuh, nyeri sendi, sakit pinggang, sakit kepala dan susah tidur malam. Ada banyak khasiat dari trapi mandi ini salah satunya untuk menangkal gangguan makhluk halus.


Caranya mudah saja:

1. Siapkan satu pelastik Es batu masukan kedalam sebuah ember atau baskom di campur dengan air secukupnya.

2. Peras 4 sampai 5 buah jeruk nipis atau jeruk purut kedalam wadah tadi. Sebelum mandi, anda bacakan Surat Al-Fatihah 3 kal, Al-Ikhlas 3 kali dan membaca Solawat 3 kali. Sebaiknya bacakan ayat ayat ini di luar kamar mandi ya.

Sebaiknya guyurkan air ini pada bilasan terahir. Jadi mandi dulu dengan air biasa, kemidian baru mandi dengan air jeruk ini. Guyur dari kepala lalu baru basuk ke seluruh badan.

Sekiranya anda ada gangguan, anda akan rasa seperti angin keluar dari belakang tengkuk anda. Badan dan kepala akan menjadi ringan. 

Sekiranya anda ada gangguan, anda akan merasa ada angin yang keluar dari bagian punggung anda. Badan dan kepala akan terasa ringan.

Sekiranya anda sendawa atau muntah selepas mandi, nasihat saya segera lah melakukan ruqiah.


Metode ini hanyalah alternatif dalam mengobati masuk angin nyeri persendian sakit pinggang dan sulit tidur malam. Disarankan mandinya selepas waktu subuh dan selepas maghrib. Dengan izin Allah, InshaAllah Sembuh.

Sumber :Pusat Pengobata Islam Al-mujahidin 

0 Response to "Terapi Mandi Air Jeruk Untuk Mengobati Masuk Angin,Buang Racun dan Menangkal Gangguan Mahluk Halus..!!"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel